HR Talk
(HR-ul vorbește)
Hai LIVE on-line, pe LinkedIn la discuția cu specialiștii în domeniul resurselor umane, “HR Talk”, făcând parte din seria de evenimente organizate de către 4CAREER – Welcome to your career!
Evenimentul “HR Talk” este locul în care managerii, directorii de resurse umane din marile companii locale, nationale si internationale, trainerii, consultanţii şi headhunterii, consultanții resurse umane se întâlnesc pentru a căuta soluţii pentru dilemele pe care le au în managementul oamenilor.
Alături de specialiștii cu experiență vastă, întâlnirile vor oferi know-how valoros și util, fiind dedicate pieței de HR ce își propun să abordeze subiecte dedicate profesioniștilor din departamentele de HR (societăți private și instituții publice), companiile de recrutare, organizațiile cu profil uman și consiliere în carieră etc.
Avem posibilitatea să vorbim, printre altele, despre:
- Cum creezi de noi strategii de employer branding.
- Cum poți ajunge unul dintre cei mai atractivi angajatori.
- Viitorul atragerii, retenției și motivării angajatilor.
- Planuri de compensatii si beneficii oferite acestora.
- Modalitati de creștere a angajamentului angajaților și întărire a culturii organizaționale.
- Cum comunicăm strategia și cultura organizaționala angajaților.
- Managementul talentelor.
- Cum creezi conținut pentru candidați și angajați.
- Trenduri de promovare pentru HR.
- Multe alte teme de interes actual.
Temele abordate vor fi diverse și diferite de la o ediție la alta, toate de actualitate și de interes pentru toți cei din industria resurselor umane, managerilor de departamente care conduc echipe, indiferent de felul muncii, consultanți HR (juniori și seniori), manageri HR, inspectori resurse umane etc.
Participând vei avea posibilitatea:
- Să indentifici modalități de a crește angajamentul și de a crea o cultură puternică și pozitivă în companie.
- Să analizezi diferite planuri de compensații și beneficii necesare echipei.
- Să descoperi ce tipuri de medii de lucru conduc la o creștere a performanței și inovației în organizație.
- Să găsești modalități de a păstra sănătatea angajaților și de a crea planuri de sănătate la costuri optime.
- Să te întâlnești cu profesioniști de HR responsabili de strategii ale managementului resurselor umane.
Invitatul ediției din 17 noiembrie 2021, ora 19:00, este: MĂDĂLINA BALAN, Managing Partner la HART Consulting
Tema zilei este “Crizele și latura întunecată a personalității”
Mădălina are peste 20 de ani de experiență în consultanță în resurse umane și în psihologie organizațională (evaluare psihologică, selecție, training, coaching) și peste 15 ani de experiență managerială. Mădălina a lucrat cu companii multinaționale și antreprenoriale de top, livrând servicii de testare psihologică, selecție, centre de evaluare, diagnoză de echipă și organizațională, workshop-uri, programe de dezvoltare a liderilor și executive coaching.
Și-a dedicat peste 8.500 de ore în evaluarea, consilierea și dezvoltarea persoanelor cu roluri executive, manageri și persoane cu potențial ridicat.
De asemenea și-a dedicat peste 3.000 de ore facilitând programe de dezvoltare a echipelor (board, board–1).
A fost invitată în ultimii 15 ani la Asebuss (program MBA) să le vorbească studenților despre importanța personalității asupra leadership-ului eficient. A contribuit cu articole în revistele de specialitate (Cariere, Business Magazine, ZF, HR Manager, Manager Express) și a fost speaker și moderator la diferite conferințe (Amcham, ACCA, ZF, Business Review, Business Magazine, Cariere, Business Days, PWN, TEDx, HR Summit, Bune Practici în HR, Cariera ta în HR etc)
Mădălina este co-autor al unor studii de cercetare realizate în colaborare cu Hogan Assessments, SNSPA, ASE:
-
- Profilul de personalitate al managerului din România
- Diversitatea de gen în leadership-ul românesc
- Millenials@Work: Psihologia generației digitale din România
- High Potential – O perspectivă psihologică asupra potențialului înalt în organizațiile din România
Pentru evenimentul postat pe Linkedin poți intra aici!
Pentru evenimentul postat pe Facebook poți intra aici!
TOMBOLĂ!!!
Vor participa la tragerea la sorti toți cei care vor adresa întrebări în cadrul evenimentului (perioada de transmisie live).
Produsul ce se poate câștiga este cel din imagine*: RUCSAC ATENA NEGRU
Caracteristici:
- Rucsac din material impermeabil, cu două compartimente și două buzunare exterioare, ce poate fi folosit și ca geantă de mână;
- Compartimentul principal are buzunar special pentru laptop, prevăzut cu o curea elastică care se închide cu velcro, utilă pentru fixarea laptopului;
- Buzunarul exterior frontal este prevăzut cu organizer pentru depozitarea obiectelor de mici dimensiuni… Amănunte suplimentare gasești AICI.
Specificații:
- Culoare – Negru
- Număr compartimente – 6
- Tip compartimente – 4 Exterioare, 2 Interioare
- Funcții – Mâner, Bretele de umăr ajustabile
- Tip închidere – Fermoar
Compoziție:
- Detalii material – 100% Poliester
Dimensiuni:
- Înălțime – 44 cm
- Lungime – 10 cm
- Lățime – 32 cm
*Imagine cu titlu de prezentare.
Sponsor este ELLA ICON Italia, un brand de bagaje premium, concepute in stil italian, ce-și extinde constant gama de produse, modele și culori.
Designul inovator și plin de culoare, vine cu un plus de Calitate Asigurata, Garanție Îndelungata și Service Gratuit.
Evenimentul va fi transmis LIVE AICI!
Parteneri