HR Talk
(HR-ul vorbește)
Hai LIVE on-line, pe LinkedIn la discuția cu specialiștii în domeniul resurselor umane, “HR Talk”, făcând parte din seria de evenimente organizate de către 4CAREER – Welcome to your career! Evenimentul “HR Talk” este locul în care managerii, directorii de resurse umane din marile companii locale, nationale si internationale, trainerii, consultanţii şi headhunterii, consultanții resurse umane se întâlnesc pentru a căuta soluţii pentru dilemele pe care le au în managementul oamenilor. Alături de specialiștii cu experiență vastă, întâlnirile vor oferi know-how valoros și util, fiind dedicate pieței de HR ce își propun să abordeze subiecte dedicate profesioniștilor din departamentele de HR (societăți private și instituții publice), companiile de recrutare, organizațiile cu profil uman și consiliere în carieră etc. Avem posibilitatea să vorbim, printre altele, despre:
- Cum creezi noi strategii de employer branding.
- Cum poți ajunge unul dintre cei mai atractivi angajatori.
- Viitorul atragerii, retenției și motivării angajatilor.
- Planuri de compensatii si beneficii oferite acestora.
- Modalitati de creștere a angajamentului angajaților și întărire a culturii organizaționale.
- Cum comunicăm strategia și cultura organizaționala angajaților.
- Managementul talentelor.
- Cum facem față stresului.
- Care sunt tendințele industriei wellness
- Cum creezi conținut pentru candidați și angajați.
- Trenduri de promovare pentru HR.
- Multe alte teme de interes actual.
Temele abordate vor fi diverse și diferite de la o ediție la alta, toate de actualitate și de interes pentru toți cei din industria resurselor umane, managerilor de departamente care conduc echipe, indiferent de felul muncii, consultanți HR (juniori și seniori), manageri HR, inspectori resurse umane etc. Participând vei avea posibilitatea:
- Să indentifici modalități de a crește angajamentul și de a crea o cultură puternică și pozitivă în companie.
- Să analizezi diferite planuri de compensații și beneficii necesare echipei.
- Să descoperi ce tipuri de medii de lucru conduc la o creștere a performanței și inovației în organizație.
- Să găsești modalități de a păstra sănătatea angajaților și de a crea planuri de sănătate la costuri optime.
- Să te întâlnești cu profesioniști de HR responsabili de strategii ale managementului resurselor umane.
Invitața ediției din 15 ianuarie 2025, ora 19:00, este:
ALINA MĂRGINEANU
Coach NLP & Generativ, Mentor, Autor, Facilitator pentru Evoluție & Succes
Alina Mărgineanu este fondatoarea Joy4Success și AVVA Performance susținând oamenii, echipele și organizațiile să transforme situațiile de criză în oportunități de creștere și transformare, să învețe, să crească și să performeze în mod sustenabil.
Prin activitatea de peste 20 ani în mediul antreprenorial, al IMM-urilor, dar și în mediul corporate, ONG și educațional, prin programe individuale, de grup și organizaționale, offline & online, în mediul național și internațional, dezvoltă competene, abilități, strategii, instrumente și soluții prin care stakeholder-ii implicați dobândesc plus valoare și își îndeplinesc obiectivele de performanță și excelență în mod optim, autentic și sustenabil.
Dincolo de motto-ul „Fii schimbarea pe care vrei să o vezi în lume”, „Ce altceva este posibil?” reprezintă un mesaj-reper care îi definește atât acțiunile, cât și abordările inedite și inovatoare atât din programele sale de coaching, mentoring, cursurile pe care le creează, precum și o invitație deschisă tuturor prin care îndeamnă la creativitate, originalitate, creștere, evoluție, transformare și progres autentic.
Tema zilei este “Performanță sustenabilă: Imposibilul devine posibil!? ”
Evenimentul va fi transmis LIVE AICI!
Parteneri